mayysa

Friday, May 9, 2008

We Are Getting ...

Saya ingat beberapa perkara yang saya suka buat, makan, pakai pada masa dulu yang sekarang tidak lagi saya gemari. Contohnya... saya tak suka goreng keledek yang warna merah tu. Saya memang tak suka sebab dia lembut dan manis. tapi sekarang sebaliknya pula. Dulu saya sangat suka kari yang kita masukkan buah terung sebagai perencah kini tidak lagi walau pun masih saya makan. Dulu saya suka menulis cerpen, sekarang saya lebih suka kalau dapat menghasilkan satu novel.

Tapi ada juga perkara yang tidak berubah pasal saya... I still like to wear baju kurung. It's not that baju kurung my favourite baju but it fits me very well. Almaklumlah big frame.

Meja saya berselerak. Kerja melambak tapi vitamin malas dah berpati pulak dalam diri ni ha. don't know which one to do first coz it is all urgent with capital U. I keep thinking how long will I be living in this small world before I will be transfering to another world which only God knows what will happen then. I keep thinking about my baby daughter. Who will raise her up till she can take care of her own self. Not to worry about the father coz I know he can take care of himself maybe only a few days after I pass away he already get himself my subtitute.

The only think I keep thinking is my daughter. My parents have each other for the time being. Poor my baby. She's only 7 months old.

Semua perkara berlaku ada hikmahnya.

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home