mayysa

Monday, February 23, 2009

I'm Back

Assalamualaikum,

Berakhirlah percutian yang indah dan mungkin yang terakhir kat kampung tu. Anak dara aku bukan main happy dapat berlari-lari kat laman rumah yang luas macam parking mid valley. Tengah-tengah panas dengan tak berkasut terkinja-kinja dia kat laman. Kaki kita pun rasa macam nak melecur sebab kedah dah lama tak hujan. dah sebulan kot. aku balik seminggu ada sekali hujan tak basah pun tanah. cuma petang sabtu hujan agak lebat. Bila on the way balik KL hujan sana-sini sepanjang melintasi perak.

Aku tak jalan mana-mana sebab tujuan aku balik pun untuk duduk di rumah. cuma ada lah bawa anak dan mak pak aku berkelah. itu pun kelam kabut jadinya sebab anak aku asyik kejar kucing. Last sekali tak sampai 2 jam balik je, letih mengejar dia. Pergi jugak memborong belacan kat tanjung dawai. jangan tak tau, belacan tg dawai memang famous sebab sedap dan harganya murah. Tak percaya mai rumah aku, nanti aku tumbuk sambal belacan.

Banyak yang aku nak cerita tapi nantilah sebab tengah buat kerja ni. Baik aku bercuti kalau nak menunggu kerja surut baru nak bercuti alamat tak bercutilah.

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home