mayysa

Thursday, January 15, 2009

Palestine Oh Palestine!

Aku masih bz macam seminggu dua yang lalu tapi terpanggil untuk meluahkan sesuatu. Apa yang aku tulis di sini bukan nak mengembangkan fakta apa2 cuma nak menggambarkan kebosanan aku dgn isu Palestine ni. Aku sudah teramar menyampah sampaikan paper pun aku dah malas nak baca. Bukan menyampah kat rakyat dan kanak2 yang menderita tapi dgn Yahudi Keparat dan juga sikap pejuang hamas dan fatah yang tak mau bersatu. Negara dah macam tu baby pun kena bedil dia orang masih nak pikir pasal siapa nak berkuasa. sepatutnya dia orang kena bersatu. macam perang badarkan, walau pun angka kecik boleh menang. tak ada apa yang mustahil kalau Allah berkehendak. Ini tidak, macam tu jugak dengan Iraq, Afghanistan semua nak berkuasa. Tak terkecuali negara kita ni. Jadi yang sengsara rakyatlah. Apa dah jadi dengan penang. Siapa yang berduka sekarang siapa yang bergelak ketawa? Nak ke kita jadi Palestine junior?

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home