mayysa

Tuesday, April 13, 2010

kereta makin perlahan

Aku tak tau apa status ekonomi sekarang. Yang pastinya office aku sangat sunyi. Tak ada telefon yang berdering (kurang lah) maksudnya job pun kurang. Kita dah sibuk buat reminder suruh kalien bayar hutang (makna kais pagi makan pagi kais petang makan petang). Aku nak tulis dalam blog ni pun takde semangat sebab keadaan ekonomi yang macam ni. Walau bagaimanapun aku sekarang tengah menjual minyak habbatus sauda jenama baraka. Klau sesiapa yang nak beli bolehlah contact aku. Delivery by post tapi minimum 5 kotak sekitar lembah kelang dan selangor yang tak pedalaman lah. sekotak RM10. Sokong lah aku untuk menjana pendapatan negara (Ewah terpaksa cari motto untuk meraih pendapatan sampingan) kalau nak tau khasiat habbtus sauda ini tengoklah dalam laman web . salah satunya untuk anti bodi.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home